AL- KISAHHHHHHH :D

"we make friends"

Assalammualaikum readers . lama sangat dah tak update blog nie , rindu pula zaman rajin mengupdate blog dengan cerita mengarut aku dulu . haha . baca post post lama balik rasa macam nak gelak guling guling je baca . so childish ! kali nie tak ada entry tentang ilmu pengetahuan or kisah kisah pengajaran macam entry before before nie but hari  nie aku just nak nak merepek dekat blog nie je. haha :D

sedar tak sedar kini aku dah pun bergelar ex student and now kini aku dah boleh digelar sebagai wanita bekerjaya walaupun tak bekerjaya mana pun sebenarnya , haha . kira sekarang zaman bekerja pula lah kan , zaman belajar dulu dah tutup cerita . biasalah fresh grduate kerja pun still terumbang ambing lagi . tak ada kerja tetap lagi . so nak kumpul banyak pengalaman In Shaa Allah jumpa lah nanti kerja yang nak dibuat kerja tetap . tapi zaman la nie ada kerja pun kena ada side income juga .maklum lah semua benda dah naik,nak harap duit gaji memang tak cukup. so now aku tolong eyna buat bisnes cake dengan dia . dapat lah puluh ke beratus dalam sebulan. okey lahh kan? janji ada yang masyukk . hee .

Actually aku rindu zaman belajar dulu , rindu nak hua hua dengan kekawan dulu but now semua tu dah hilang ditelan masa . semua dah busy dengan kehidupan masing masing . but its okey itu lah lumrah hidupkan . Asalkan ada juga dengar khabar berita pasal dorang ada juga still tak lost contact if dah tak dapat meet macam dulu dulu . now kawan dah tak ada selalu dengan kita so Allah gantikan dengan "Someone" yang boleh memahami kita,boleh hiburkan hati kita ,selalu ada dengan kita di saat susah dan senang,hehe. faham faham sendiri lah kan apa maksud someone tu . haha :)

"we make love" 

tak ada benda sangat aku nak cakap pasal cinta nie , belum tentu lagi jadi hak milik kita or tak kan , so hope doakan yang terbaik je, ada jodoh ada lahh . kalau tak ada kena lah terima dengan hati yang terbuka walaupun perit,kami cuma merancang dan usaha untuk jadikan kenyataan tapi Allah lebih mengetahui . kalau  ini memang yang terbaik In Shaa Allah bersatulahh kami nanti . hehe. im just wanna say Im so thankful because GOD send him to me , im really apreciate it. and im hapy with him  . sekalipun tak pernah terbayang apa yang aku dapat sekarang aku akan dapat,tapi dah nama takdir , aku terima nie sebagai hadiah yang special . haha . harap dia yang terakhir . Aaminnnn :) 




Gambsahmnida/Terima Kasih Singgah Di Sini