TIRED

Assalammualaikum , hye hye .. dah lama rasanye tak update blog nie
hari nie aku ade benda sikit nak share pasal semalam..

"tired to walking"

semalam ade lah hari yang paling memenatkan . let me explain first . semalam sepatutnye tak ade kelas but aku still kne datang kolej sebab nak setelkan pasal assigment n presentation kteowg hari isnin nie . actually sebenarnye minggu depan memamng ktewog sibuk dengan presentation , kuiz n test , then terus final exam . sebab kan aku amik short sem semua benda kne rushing sikit . so aku cuma ada masa tiga hari je nak prepare untuk presentation n study untuk test n kuiz nanti . kebetulan hari sabtu nie iaitu hari nie lah ,  sekolah lama aku ade buat reunion , sebab dah janji dengan yang lain aku pun kena hadirkan diri juga . ye lah jarang kot kteowg semua dapat berkumpul sama-sama macam nie aku pun tak nak lepaskan peluang nak jumpa dengan kawan-kawan aku yang lain .

then kelmarin membe aku ade ajak keluar pergi jalan-jalan kat JJ dengan kawan-kawan yang lain, sebab kawan2 aku yang lain dah turun ipoh , saje je lah bawa dowg jalan-jalan kat Jj sebelum pergi reunion hari nie . so aku pun cakap okey lah , ttbe semalam aku baru teringat sen nak keluar x berapa nak ado lah pulak . so aku pun terlupa nak text si kawan aku nie nak cancel yang aku tak jadi join,  lagi pun aku pun ade kat kolej smpai petang . then masa kat kolej dalam pukul 2 lebih macam tu tetiba kawan aku text ajak jumpa pukul 4 petang , then aku cakap lah aku tak jadi ikot so die pun ajak aku join juga . then aku pun said ok je lah . tak pe lah bukan selalu dapat jumpa dengan kawan2 yang lain . then balik dari kolej aku sampai rumah dalam pukul 3.30. dengan sepantas kilatnye balik balik tu aku terus mandi , solat , bersiap dan sebagainye . dalam pukul 4 lebih baru aku gerak , memang agak lambat keluar pun . penat kat kolej pun tak habis lagi dah kelam kabut bersiap nak keluar pergi jj .

aku sampai jj kawan-kawan aku yang lain belum sampai lagi , agak bosan juga lah tunggu sowang2 .. aku sampai jj pun pukul 5 then dowg sampai jj pukul 5.30 .lepas tu kteowg pun pusing-pusing satu jj sampai pukul 9 lebih . lame kan kteowg berjalan . tapi memang seronok lah dapat jumpa n keluar sama-sama . tapi tak bestnye sebab banyak kawan-kawan yang tak ade . so jumpa kawan2 yang lain masa kat reunion nanti lah . dah berapa tahun kteowg tak berjumpa , last meet pun masa form 3 . haha . dekat sekolah berasrama tu lah kteowg membesar bersama2 , kena denda sesame , belajar sesame , tidur sesame , 24 jam jumpa muka yang sama . bila dah berpisah then jmpa balik rasa happy sangat2 . tapi ape yang still tak berubah attitude , haha , semua still gila2 macam dulu . 

"tired but im happy"

penat semalam pun terasa lagi , petang nie dah nak kena pergi reunion , fuhh ! memang letih . dan benda yang paling teruk sekali yang aku tak buat lagi sebab aku tak prepare apa-apa lagi untuk presentation n tak study ape lagi untuk kuiz n test . teruk kan ? reunion malam nie sampai pukul 12 tengah malam . lame kan ? kalau aku tak study hari nie , tinggal esok je last day aku kne prepare semua benda tu . so aku rasa dalam satu hari aku takkan sempat nak cover semua benda tu . so aku decide aku tak kan lama kot dekat sana . cukup sekadar tunjuk muka je , maybe lepas maghrib aku balik lah kot . sebab aku nak kena study ape semua lagi . hope sempat nak jumpa kawan2 yang lain . kalau ade kawan2 yang datang malam maybe aku tak sempat jumpa . hmm nak buat macam mane kan. kalau ade rezeki dapat lah kita jumpa . okey sampai sini je luahan hati yang tak berapa nak luah nie . 


Gambsahmnida/Terima Kasih Singgah Di Sini