TEKANAN

"i need some place for rest peaceful"

Assalammualaikum , ape khabar readers ? hope semuanye dalam keadaan baik baik sahaja . hari nie dah masuk seminggu aku cuti sem , seriously memang sangat bosan coz tak ade ape aktiviti yang menarik nak buat . kerja aku sekarang online facebook n twitter , tapi yang paling parah bile aku asyik bertwitter 24 jam . haih ! sampai mak n ayah aku pun bising lah , dah tu tak tahu nk buat ape kat rumah nie . bosan ! if tak update pape pun kt twitter aku mesti kena on twitter juga .. haha .. teruk betul .

Hari nie bukan nak cerita pasal laman sosial k ape . aku rasa tengok tajuk pun korang dah tawu kan aku nk cerita pasal ape . seriously cuti sem kali nie aku rasa down sangat . tak tahu lah , ape yang aku buat semua tak kena . duduk rumah pun asyik sakit hati je . alahai nasib nasib , memang betul betul menguji tahap kesabaran aku cuti sem kali nie . lama kelamaan memang stress jadinye.

"i do not understand my self"

Okey sekarang aku tak tahu apa yang aku tengah fikirkan , aku rasa macam ade somthing yang tak kena dengan diri aku , tapi aku sendiri tak tahu . rasa macam lose somthing pun ade. . ade benda buruk k nak jadi lagi , bape hari yang lepas aku macam nie juga then rasa xsedap hati . tawu tawu ade je benda buruk nak jadi , seriously i'm worried about this.. yang paling parah lagi sekarang aku jadi "blur" sekejup . haha . funny kan ? bila orang cakap dengan aku kadang kadang aku cepat hilang focus , coz aku still nk cari jawapan kenapa aku macam nie .

Pape pun sekarang ape yang aku mampu buat cuma berdoa supaya tak ade benda buruk yang jadi . ape yang mampu sekarang cuma berserah pada ALLAH .. benda benda nie semua buat aku cepat hilang mood n aku lebih suka mendiamkan diri.. bile aku fikir balik mybe aku nie terlalu fikirkan sangat kot . hmm entah lah . mybe terlampau stress yang buat aku jadi tak tentu arah macam nie kot . haishh ! penat nak fikir pasal benda benda nie . okey lah sampai sini sahaja untuk entry kali nie , btw tengs sbb baca entry nie smpai habis . love u all ♥ ♥






Gambsahmnida/Terima Kasih Singgah Di Sini