STUDY SMART

"study smart"

Assalammualikum , annyeonghaseyo chingu-2 ..ape khbr ? hope semuanya sihat-2 .. hehe , dah lame x update blog , mklumlah bz ckit .. hehehe .. terasa skng masa cepat sangat berlalu , sedar-2 dah nk puasa , bahang ramadhan dah dapat rasa dah , hehe .. bagi yg belum ganti puasa tu , cepat-2 lah ganti yerr .. hehe .. hari nie aku bukan nk cerita sal bulan ramadhan , tapi nk story sikit sal study aku .. setakat nie allhamdullilah , semuanya oke jer .. tp stress sikit lah kan , bese lah 2 .. kta pun belajar kan , stress masa belajar mesti ade .. heee .. masuk hari nie , allhamdulillah lecturer dah bagi berlambak-2 assgment , hahahah !! 2 yg wt stress sikit 2 .. tmbh-2 lagi mnggu depan dah ade quiz , sebaik-2 bulan ramadhan menjelma (ayat kaw ! menjelma bagai, haha) budak-2 yg sama sem dgn aku semuanya akan bz dgn mid term , test n quiz ,hope berkat bulan ramadhan dapat permudahkan segala urusan kteowng nanti , Aamiinn ..

"subjek aku untuk sem nie"

so mulai sekarang kena lah rajin belajar .. nanti kne repeat paper menyesal tak sudah tahu! doa kan aku berjaya ye kawan , hehe ..hari nie , aku malas nk story panjang-2 .. coz ade kerja lain aku nak kena buat .. pape pun tengs sudi bace sampai habis entry nie erk. bye-2 , sarangheyo <3



Gambsahmnida/Terima Kasih Singgah Di Sini