SEDIH + KECEWA

"Duk diam-diam kat rumah"

Assalammualaikum , annyeong :) hye apa khabar semua ? hope semuanya sihat2 sahaja.. dah lama tak update blog , buzy sikit .. so hari nie nk story2 sikit . tengok tajuk kat atas pun mesti korang tertanya-tanya kan? apa yang sedih nye ? ape yg kecewa nye ? let me story keyhh .. klu rajin , baca lah sampai habis , xde sebarang bayaran akan dikenakan okey .. don't wory yah. heee .. Hmm hari nie spoil mood sikit la . coz xdapat ikot kawan2 pergi lumut .. mesti besstt kalau dapat join sekali , first mak aku bagi tetiba pulak mak aku tak bagi sebab tak ade sape nk tengok2 kan rumah nanti .. then tanya ayah , die marah-marah pulak .. bila mengadu dekat adek , (adek je pun org terdekat yg aku boleh share semua benda) ,adek aku akan cakap *sabar je lahh , ibu dengan ayah risau lah tu jadi apa apa nanti* dalam hati aku *ye lah tu,time die boley aje,hmmmm :( **tikam dada ...

mesti sekarang kawan-2 aku semua tengah seronok-seronok kat sana , i'm so so jealous .. Argghhh !! stress di buat nye , nak ikot pergi sana .. kalau ade plan ape ape dengan kekawan msti aku yang selalu ketinggalan .. tak adil betul lahh . baru nak happy-happy pergi bercuti dengan kawan-kawan ... rasa macam nak menangis jer tak dapat ikott (mmg dah nangis pun tadi) ^__^ .. Eeeeeiiiiiiiii geram tak  dapat ikot downg .. tapi that one thing make me sangat-sangat sakit hati , sebab adek aku kalau nk pergi mana dengan kawan-kawan dia selalu lepas .. aku yang umur dah 20 tahun nie pun #actually belum cukup 20 lagi , baru 19 tahun. heee ;)banyak tempat aku tak boleh nk pergi .. alasan yang mak dengan ayah aku selalu bagi *ishh ! xpayah la , bahaya la pergi sana , nanti ape ape jadi dekat sana nanti macam mana ?* and satu lagi alasan yang sering digunakan *sapa nak jaga rumah nanti ? tak payah , duduk rumah , tolong tengok-tengok kan rumah , bahaya nak pergi sana sini* then aku akan say *hmmm , okay ! .. dalam hati hanya TUHAN yang tahu .. ggrrr!!

"terbayang muka happy kawan-kawan bila dah sampai sana"

sampai terbayang terbayang muka happy dowang bila dah sampai sana , hmmm .. macam nie lah orang yang terkilan tak dapat pergi , ape pun Alhamdulillah sebab dowang semua dah selamat sampai sana .. hope downg happy sangat sangat kat sana . tak pe lah mungkin ade pape hikmah aku tak dapat ikot pergi sana , mungkin TUHAN ade perancangan lain untuk aku kan-2 ? Tuhan dah merancang sesuatu yang terbaik untuk aku, yang aku sendiri tak tahu .. tak ape lah , redha n ikhlas kan je lah xdapat ikot .. nak buat macam mana kan, dah tak ade rezeki n dah tertulis sejak azali lagi yang aku takkan dapat join downg..hmm, its okeyy lahhh . think positif yeahh .. *pujuk hati sendiri* hehehe . pape pun kowang happy kita pun tumpang happy juga ..

"dah dapat bayang dah muka excited my precious friend bila sampai sana"

kowang pergi sana jangan lupa beli ole-ole untuk kita ye (joke je) tapi kalau beli betul-betul pun  ape salah nye kan ? hehehe .. pape pun hope kowang semua selamat sampai ipoh esok keyhh .. hehe , okey lah sampai di sini je aku merapu untuk hari nie .. hahaha , puas rasanya dah lepaskan semua ..see yah , nyte nyte ^__^ ..

P/S : sayang korang sangat2  ♥ ♥ 







Gambsahmnida/Terima Kasih Singgah Di Sini