MALAM PRA-GRADUAN

"Bertemakan golden"

Assalammualaikum , Hye apa khabar chingu-2(kawan) semua , buat ape tu ? sihat ? hope kowng semua sentiasa sihat n happy-2 selalu , petang2 macam nie tak tahu nk buat ape , ttbe mood nak update blog datang , haish ! ape lagi , smentara mood nga ade, baik update terus . bukan senang nk tunggu mood nie datang .. hehe . okey hari nie aku nk story sikit pasal malam pra graduan yg kolej aku buat hari AHAD minggu depan pada tarikh 1/4//2012.. okey majlis kali nie aku dengan kawan-2 aku semua join , bukan senang taw ktewong nk merajinkan diri dalam majlis kolej macam nie.

okey tema untuk malam pra graduan tu adalah bertemakan warna golden or silver , tapi sebenarnye tema die lebih kepada warna golden .. aku yakin 100% mesti ramai yang nga mencari dress untuk malam 2 , haha.. masuk hari nie tinggal lagi seminggu je untuk kteowng shopping untuk malam 2 nanti , comfirmlah malam 2 ramai yang nk kelihatan cantik n lelaki pulak nk kelihatan segak gn dress masing2 .. cmfrm tip top semua student malam 2 , kalah lecture kteowg nanti .. haha, ade juga mmbe2 aku yg cari dress smpai ke KL , jauh ken ? haha .. semuanya sebab malam pra graduan 2 nanti .

"Dress simple je lah"

Btw aku sebenarnye xde dress yg glamour untuk pkai malam 2 , so aku dress simple je lahh .. malas nk beli baju lain , nak pakai sekali je pun..pakai je baju ape pun yang nmpk cntik di mata aku , hehehe .. pape pun aku nk ucap berbanyak terima kasih juga kat adek aku sebab sudi jadi penasihat aku untuk pakai baju apa malam 2 nanti , haha .. ye lah aku bukan pndai dress pun so kena mintak tolong nasihat die sikit .. heee .. aku malas nk fikir nk pakai baju ape untuk nampak cantik ? hah ! semak ,aku dah la xde rupa sangat.. kalau dah xcantik xyah berangan nk jadi cantik malam tu ..so aku just dress biasa2 aje sudah memadai ken ?? hehehe..

"hot , glamour , pretty"

yang paling aku xsabar nak tunggu untuk malam tu bukan nk tengok sapa yang paling cantik,hot,glamour or segak.. yang buat aku paling xsabar sebab aku nk happy happy dengan kekawan aku malam tu , aku hope malam tu semuanya berjalan lancar n semua orang happy .. sebab kedua buat aku macam xsabar sebab aku nk tengok persembahan yg diadakan malam tu nanti .. haishh ! pape pun hope malam tu malam yang meriah n kebabommm!! hehe .

"posing sikit"

Bila fikir balik , mesti ramai dah tak sabar-2 nak tunggu malam tu kan ?? hahaha . malam tu juga comfirm ramai yang nk bergambar sepuas-2 nye . dah pakai lawa-2 n segak2 mana boley kan kalau tak bergambar dengan kekawan yang lainn .. hehehe , termasuk lah aku dengan kawan-kawan aku nanti , comfirm sampai full kad memori nanti , but tangkap gambar guna handphone je lah mampu . nak bli camera tak mampu .. hehehe . pape pun aku harap tak ada benda buruk yang jadi , hope malam tu semua kekawan kolej aku happy. terima kasih juga pada kaka n abg senior yang anjurkan program macam nie .. kalau tak , tak merasa lah kteowg nk pergi dinner macam nie dengan kekawan..okey sampai sini sahaja aku mrapu hari nie.. byeeee :)

P/S btw tengs pada sesiapa yang baca entry nie smpai habis.. sayang korang ♥ ♥ 

Gambsahmnida/Terima Kasih Singgah Di Sini