FREEDOM

"Today last paper and Last day for this sem"

Assalammualaikum , Anyeong :) .. Dah lama aku tak melayan bahasa , cerita n muzik korea nie .. haha , btw aku still minat lagi korea nie but minat biasa biasa je lah.. hehehe .Opss lupa plak nk say hye .. Hye to all readers, apa khabar ? hope semua dalam keadaan baik baik sahaja , hari nie nak story sikit . sikit je tak banyak pun . hahaha .. sekarang jam telah menunjukkan pukul 2.18 AM dan aku masih lagi terjaga , actually tadi pas solat maghrib terus terlelap sampai pukul 10 lebih , that's way  lah mata nie tak mengantuk lagi ..

Aku rasa tengok tajuk pun korang semua dah tawu kan aku nk story pasal ape .. okeyy straight to the point hari nie last paper untuk sem 4 nie , opss ! silap,dah pukul dua , kira dah masuk hari isnin. okey the last subjek untuk semalam ialah paper "management information system (MIS)" memang susah juga lah paper tu , btw Alhamdulillah dapat juga lah jawab . . memang perah otak juga lah nk jawab ..

Secara rasminya berakhir la sudah sem 4 untuk pertengahan bulan nie, next sem dah sem 5 .. wah sekejup je masa berlalu .. pejam celik pejam celik nanti dah habis belajar . waaa mesti miss masa zaman kolej nie nanti  ,so kne hargai setiap kenangan yang ada masa kat kolej nie, btw aku amik short cos untuk sem nie .. jelez dengan kekawan yang lain sebab dapat cuti 3 bulan , tapi tak ape lah . tak lama lagi je nak habis belajar kan.. hehe , berkorban masa untuk menuntut ilmu apa salahnye kan kan kan ?

"what i'm thinking of"

Entah kenapa habis je paper tadi , tetiba rasa semacam je .. tetiba rasa sedih ? sedih sebab ape ye ? aku pun tak faham apa yang aku tengah fikirkan .. hmmm , btw malas nak fikir lebih lebih .. nanti stress lah pulak. Dah cuti sem nie boley lah aku berjalan menenangkan fikiran , so plan for today nk lepak kat rumah je , haha .. nak berehat sepuas sepuasnye n nak layan semua story story yang best kat lappy nie .. suke suke suke **Ergghh ! macam budak budak :) 

okeh la sampai sini je aku nk story untuk hari nie , mata pun dah mula mengantuk, by the way terima kasih sebab sudi baca entry nie sampai habis .. nampak dah muka bosan korang tu sebab baca entry nie , aku baca pun, aku sendiri yang bosan . hahaha .okey MORNITE!! Assalammualaikum :)





Gambsahmnida/Terima Kasih Singgah Di Sini